Cinkes sztorik, szituk, emailek... (Pótlás)

Éjjel visszaolvastam a blogon a régebbi posztokat és basszus teljesen kiment a fejemből, hogy megígértem már elég régen, hogy néhány érdekesebb e-mailt megosztok veletek, hogy tudjatok derülni... Kb annyira, mint egy kettő olvasása közben én...:D A vállalkozó szelleműek privátban, elmondhatják, hogy a helyemben mit válaszoltak, vagy léptek volna... puszta kíváncsiságból, mert volt egyébként olyan amire nem tudtam mit válaszolni...
De, hogy ne egyből merüljünk bele az idióta kategóriába, a legmegszokottabb kérdés, a nevem eredete... Ezt heti alkalommal 3 -an megkérdezik legalább, de ha felkerül egy új klip és sokaknak csak akkor kerülök, a látókörükbe, akkor van, hogy többen. Van egy olyan érzésem, hogy azok közül is olvassák a blogot, akik a kérdések valamelyikét tették fel, előre is szeretném felhívni a figyelmet, hogy név nélkül mesélem el a sztorikat és amúgy senkinek nem adom tovább... De van egy két érdekes na...:D
Amúgy visszatérve az előző történethez, az egész a chates korszakhoz vezethető vissza, amikor mindenki chatelt és nem volt minden háztartásban internet... sőt számítógép se mindenkinél... Netkávéházak megrohanása suli után szitu... Szokásos szisztéma szobákra voltak bontva és mindenki a nevével akarta "kimutatni" a nézeteit, vagy, hogy milyen stílust képvisel... Nekem Rapperhead volt a nickem, amit lerövidítettem, Rhead-re majd magyarosítva lett Erhid. Lényegében ennyi, semmi extra... Amúgy többen ismernek így, mint az igazi nevemen, valaki így valaki úgy hív... Mindkettőre hallgatok...:D
A második kérdés is mondhatni megszokott, hogy mikor kezdtem el? 15 évesen voltam először stúdióban. Erre volt olyan aki megkérdezte, hogy nem féltél? Félni? Mitől? Miért? :D
Van néhány érzelgősebb témájú trackem, mint pl az első is hasonló jellegű volt, ezekre a legrosszabb amit fel lehet tenni kérdés, hogy a barátnődnek írtad? :D Nem, van egy nőstény kutyám... én meg kicsit aberált vagyok...:D
Az egyik "leghátborzongatóbb" e-mail a közösségi portálon jött, mégpedig, hogy én a zenémmel rossz hatással vagyok az emberekre, mert agresszív, egoista, és törvénysértő. A kedves feladó, felvázolta, a szitut, hogy én elárasztom a zenémmel a világhálót, és én vagyok a megtestesítő gonosz... Eskü egy pillanatra el is hittem, hogy gonosz vagyok. Na jó nem...:D De a srác egyébként később láttam, más előadóknál is posztolt hasonló tartalmú megjegyzéseket, szóval ezek után azért megörültem, hogy nem én vagyok egyedül a sötét oldalon.:)
Néhány trekkben isten, meg egyéb ilyen felső hatalmú, téma is szóba kerül néha, egyébként maximum 2 sor erejéig... ami még kell is, de ki gondolta volna, hogy valakinek ez is bökni fogja a csőrét? :D Másik páciensünk, fogalmazást írt arról, hogy megérti, hogy megemlítem Istent, de még is, ha étezik, miért történik ennyi rossz? Miért halnak meg ártatlan emberek stb... elején csak azt hittem, hogy túlságosan bele élte magát és eltért a tárgytól, de a végén a "Baszd meg" lezárás nem erre utalt...:) Nyílvános levél volt egyébként, elég hamar betámadták, "szegényt" , hogy egy balfasz. Én az olvasottak után inkább nem is válaszoltam...:) De igen ilyen is volt...:D
Kicsivel több mint féléve vettem új telefont és üzenőfalra kiírtam, hogy akinek kell az új szám, írjon rám priviben. Persze evvel is megszűrve, hogy kikhez kerül a szám, mert az előtte lévő saját életútra kelt és boldog, boldogtalan felhívott akár hajnalban is, névtelenül egy "-Szia! Mizu?" erejéig. Na a lényeg, hogy van egy aranyos kis csajszi, aki szinte minden nap rám ír, mesél, érdeklődik, egyből vágja ha van valami új muzsika stb. Rám írt, hogy neki kell a telószám... Mondtam neki, hogy az igazság az, hogy most meg szeretném szűrni, hogy kikhez kerül, mert az előzővel elég sok para volt, mert sokan ismerték... Azt mondta, hogy egy ember nem oszt nem szoroz, nem adja tovább senkinek és nem fog éjjel felhívni. Ragaszkodott hozzá, aztán engedtem neki és megadtam. Akkoriban minden nap hajnali 5-kor keltem vagy még korábban, a vonatozás miatt... Szombaton meg vasárnap megváltás volt, ha 10-ig aludhattam... Szombaton reggel 7 kor csörög a telefon. Alig láttam valamit, a számot nem ismertem...A következő beszélgetés zajlott:
- Igen?
 - Szia! Kicsit macisabb hangra számítottam...
- Kivel beszélek?
- xy-al...
- jaaa...
- Mit csinálsz?
- Hááát még aludtam...
Bíííp... Bíííp... Bíííp...
A világ legértelmesebb telefonbeszélgetései közé tartozott, de legalább megtudtam, hogy nincs maci hangom! :D Amúgy miért is lenne, nem is vagyok "macis" testalkatú. De amúgy nagyon csípem a kis csajszit mert aranyos, egyébként, mondta, hogy egyből letörölte a számot, mert nem akart még egy ilyen kínos helyzetet...:) Tanulság, még az is veszélyes ha a haverjaid, vagy exbarátnőid tudják a számod, nem még, ha idegenek! :D Az éjszakák folyamán bármikor megcsörrenhetnek azok a telefonok...:)
Szerintem minden előadónak, volt már olyan, hogy meg akarták mondani, hogy milyen legyen a következő száma, albuma, klipje stb... Ami egyébként pozitív is lenne, ha nem azt várnák el tőled, hogy minden téren az ő elképzeléseinek kelljen megfelelni...
Odajött hozzám egy srác az utcán, hogy hallotta az eddigi zenéket, meg látta a klipeket, tetszettek is neki, de az utolsó klip, túl modern... Vissza kérdeztem, hogy túl modern? :D
Elkezdi igen. Jó lenne ha régebbi stílusú zenéket csinálnék...:D Gyerekek, neki csak azt mondtam, hogy tesó, hát akkor a következő album nem fog tetszeni, mert olyan újítások lesznek benne, amit Mo-n még nem sokan használtak... Ő meg csak nézett, mondta, hogy aha, az jó azokat, szeretem... Mondom akkor mi a baj az újítással? Elkezdi, ja semmi...:D

Őszinte leszek ez csak töredéke annak, amit még el lehetne mesélni, de esküszöm lesz még második felvonás... Ja és bárki, ha magára ismert, no para, legalább színesebbé teszik a világot...:)
További szép napot!

 

www.erhid.com

Történetek szituk álmok és a tervek...

süti beállítások módosítása