Csak a szokásos...

Nem csalódtam, imádom, tizedjére hallgatom. Készül is az új zene, megihletett ez a track, a szöveg, az instru, a képi világ.  Remélem legkésőbb decemberig el is készülök vele egy videóval megspékelve. :) 3 napja folyamat itthon vagyok, legyőzött az influenza. Már végig néztem 2 akció filmet, egy bőgős drámát, a Godzillát 3D-ben, Watch Dogs küldetéseket csináltam, zenéltem, rappeztem, igen kevés sikerrel, mert a fejfájáson kívül nem sok mindenre tudtam koncentrálni.... Tegnap előtt viszont mutatott hugom egy igen fasza zenét, amivel elvoltam egy darabig, úgyhogy jó sokszor meghallgattam, de ez tette fel az i -re a pontot. Nem tudom eddig miért nem hallottam róla, de örülök, hogy most megtaláltam. 

Szép hétvégét mindenkinek! :)

www.erhid.com

Történetek szituk álmok és a tervek...

süti beállítások módosítása