Szövegek a neten

Sok E-mailt kaptam eddig is, hogy küldjem el bizonyos számok szövegét. A zeneszoveg.hu -n régóta fenn volt egy két track szövege, amiket nem én küldtem be, de mostantól én kezelem a profilt, tehát minden szöveg helyesen fog felkerülni, illetve folyamatosan frissülnek az adatok, a szövegekhez videókat is csatolok! Pár nappal ezelőtt twitteren keresett fel, egy hallgató, aki valószínűleg a kezdetektől figyelheti munkásságom, hogy keres egy számot. A track a legelső kislemezemen található. Jó érzés volt, hogy van aki még emlékszik rá, sőt mind a mai napig meghallgatja... Azóta sokszor voltam már több helyen is stúdióban, rengeteg fellépés lement, klippek, albumok, de azt az érzést amikor az első kislemez pörgött, azt nem tudja überelni semmi... Jó tudni, hogy más is úgy gondolja, hogy volt értelme. Köszönöm mindenkinek! Jó olvasgatást! :)

http://www.zeneszoveg.hu/egyuttes/3101/-dalszovegei.html

www.erhid.com

Történetek szituk álmok és a tervek...

süti beállítások módosítása