Köszönöm!

Régen kaptam utoljára ennyi e-mailt, ilyen rövid idő alatt... De a durva, hogy még az utcán is odajöttek, gratulálni a kliphez, meg a szokásos kijelentés, hogy "Fordult a kocka" nem maradhatott el. Tényleg kurva jó érzés, ilyen téren szeretem ezt a várost. Nem sokára felkerül a netre egy újabb szám aminek a címe "Környék". Szerintem már a cím mindent elárul, remélem tetszeni fog a nagyérdeműnek. Szeretném ha vágnák a zenéimről, hogy 100% -ig hitelesek és még véletlenül sem azért érintek bizonyos témákat, mert az szaftos, hanem mert meg is éltem, vagy érintett voltam. Tudom, hogy a "Fordult a kocka" eljutott azokhoz az emberekhez akiknek szántam. Remélem te is látod! Még mindig nem vagyok egyedül, még mindig önmagamat adom és még mindig rengeteg barátom van, akikért bármit megtennék. Veled mi van? Ja, tudom... Hallottam... Szerintem gondold át, hogy amit mondtál nekem, az tényleg rám igaz -e és még véletlen se rád? Tényleg köszi mindenkinek aki betesztelte a videót, lájkolta, megosztotta, kommentelte! Nincs megállás! :)


www.erhid.com

Történetek szituk álmok és a tervek...

süti beállítások módosítása