1997 - 2012

2012.05.03. az első nap 15 év után, amit már nem diákként élek meg. Még most is furcsa esküszöm, mert oké hogy mindig voltak szünetek, kisebbek, nagyobbak, de mindig tudtam, hogy van még hátra... most meg vége... Nincs több hajnali ötös kelés, nincs napi 3 óra vonatozás, maximum akkor ha bemegyek gyakorolni az utolsó vizsgákra, de az sem lesz ugyanaz... A legfontosabb vizsgát már, március közepén leraktam, azóta megmondom őszintén, csak lézengtem, hogy ha végig csinálom, akkor meg lesz, ha nem akkor nem... a bizonyítvány már a kézben...:D Lazaság volt ez a második félév, meg szerettem is nagyon, és még mázli, hogy most ért véget a suli, mert ez a hőség ami most bejött, suli időben valami kibírhatatlan... Jó ismét végzősnek lenni...:) Egy a lényeg, hogy most még több zenélés lesz, még több buli, klipek, remixek, amiket csak el tudtok képzelni... Azt már mondtam nem, hogy neki ugrottunk az új albumnak? Ja és a Libertadot már több mint 1 600 -an szedték le a szájtról, youtubeon meg több tízezren csekkolták le a videókat... szal haladunk!:) Legyetek rajta továbra is a cuccokon, mindig hozunk valamit! ;)

www.erhid.com

Történetek szituk álmok és a tervek...

süti beállítások módosítása